VILKÅR OG BETINGELSER

VILKÅR OG BETINGELSER

 

BEHANDLING AV VARER VED RETUR

Du er kun ansvarlig for en redusert verdi på produktet som skyldes en behandling som ikke er nødvendig for å identifisere produktets karakteristika, og hvordan det virker. Med andre ord, så kan du prøve produktet på samme måte, som om du prøver det i en butikk. Hvis produktet er behandlet annerledes enn som beskrevet ovenfor, betrakter vi produktet som brukt. Dette betyr igjen, at du kun vil motta delvis, eller ingen refusjon av betalingsbeløpet, avhengig av produktets kommersielle verdi.

 

For å få refundert hele betalingsbeløpet, skal du derfor gjøre som du ville i en butikk. Du kan prøve produktet, men ikke regelrett bruke det. Ved bruk av, skjønnhetsprodukter, parfymer og kosmetikk, representerer innpakkingen en vesentlig del av produktets verdi. Vi ber deg derfor om å alltid sende innpakkingen sammen med produktet ved retur.

 

REFUSJON AV KJØPESUMMEN

Du kan også oppheve kjøpet ved å avslå å motta varen(e). Hvis du angrer på kjøpet, så vil du selvfølgelig få hele kjøpesummen refundert. Ved tilfelle av skade(r) påført varen(e), som du holdes ansvarlig for, vil refusjonsbeløpet bli redusert, tilsvarende til skadens omfang. Du skal meddele oss at du har avslått å motta varen(e), ved å sende en mail til hello@bilablau.com. Her vil vi besvare mailen innen 24 timer, hver dag i uken.

 

Hvis du benytter deg av angrefristen, vil vi refundere alle betalinger som vi har mottatt fra deg, inklusiv fraktutgifter (unntatt ekstra kostnader som skyldes, at du selv har bestilt frakt som ikke er den billigste standariserte fraktmetoden som vi tilbyr), uten unødvendige forsinkelser, og uansett innen 14 dager fra den dato vi mottok din avgjørelse om å oppheve kjøpet i samsvar med den inngåtte avtalen. Vi vil utføre tilbakebetalingen ved bruk av samme betalingsmiddel som brukt av deg ved den første transaksjonen, unntatt hvis du ettertrykkelig har ønsket noe annet. Vi kan tilbakeholde tilbakebetalingen inntil vi har mottatt varen(e) i retur, hvis ikke du har beviser på at du har returnert varen(e). Hvis du angrer på kjøpet ditt, skal varen(e) sendes til:

 

Bilablau ApS
DK37621870

Teglbækvej 16, 
8361 Hasselager

 

 

ABONNEMENTS- & MEDLEMSKAPSBETINGELSER FOR BILABLAU

Bilablau er en klubb for medlemmer, hvor medlemmene får store rabatter på velkjente merker og produkter, inklusiv kosmetikk, parfymer, klokker, solbriller, sportsernæring osv. Ditt medlemskap hos Bilablau er et løpende abonnement, hvor de første 14 dagene er gratis. Alle betalinger til Bilablau foregår med kredittkort (VisaCard & Mastercard). Alle transaksjonskostnader påløpt av Bilablau, er inkludert i de prisene vist på produktene, og også i medlemskapsavgiften. Du har mulighet for å ha oversikt over dine tidligere transaksjoner og bestillinger i ”Min konto” på Bilablaus hjemmeside. Du skal være 18 år gammel for å bli medlem.

 

 

AKSEPTERING AV ABONNEMENTSBETINGELSENE

Når du aksepterer abonennementsbetingelsene hos Bilablau, sier du deg også enig i, at Bilablau trekker abonnementsbetalingen for medlemskapsperioden, inntil du bestemmer deg for å oppsi abonnementet. De første 14 dagene av medlemskapet er gratis. Deretter er de månedlige abonnementsutgiftene 129kr per måned. Du kan si opp abonnementet når som helst. Du vil motta en kvittering på mail ved ditt første kjøp, hvor det står informasjon om ditt abonnement. Løpende kvitteringer finner du når du logger inn på vår hjemmeside, under ”Min konto”.

 

OPPSIGELSE AV MEDLEMSKAP OG PERIODE

Du kan si opp ditt medlemskap når du vil, unntatt mens du faktisk benytter deg av medlemskapet ditt. Det vil si, inntil du har mottatt det som du har bestilt. Du kan altså ikke si opp ditt medlemskap mens du bruker det. Så snart du har mottatt det siste du har bestilt, kan du si opp medlemskapet. Vi håper selvfølgelig, at du fortsetter som medlem, slik at du kan spare enda flere penger.

 

For å si opp avtalen, logger du deg inn på ”Min konto”. Hvis du sier opp medlemskapet, har du fortsatt adgang til ”Min konto”, inntil den betalte perioden utløper. Etter at medlemskapet er sagt opp, vil den ligge i dvale inntil du velger å melde deg inn igjen. Hvis kortet ditt er i ferd med å utløpe, eller har utløpt, kan du inntaste de nye kortopplysningene inne på ”Min konto”. Dette forutsetter selvfølgelig at du er logget inn.

 

 

KORTHOLDERS ANSVAR

Ditt medlemskap hos Bilablau er gjeldende og bindende fra det øyeblikk du foretar din første bestilling. Du er medlem av Bilablau, og kortholder er forpliktet til å betale den fulle sum av den totale medlemskapsperioden, og etterfølgende oppsigelsestid, til du sier opp ditt medlemskap/abonnement. Og husk, de første 14 dagene er gratis!

 

FREMGANGSMÅTE FOR ABONNEMENT/MEDLEMSKAP

Ditt medlemskap hos Bilablau vil kontinuerlig bli fornyet, slik at du alltid har adgang. Etter de første gratis 14 dagene, vil den månedlige faste medlemskontingenten være på 8.99 britiske pund.

 

RETT TIL OPPSIGELSE

Ditt medlemskap hos Bilablau, har en lovbestemt oppsigelsesperiode på 14 dager. Dette betyr i praksis, at angrefristen utløper 14 dager etter at avtalen er inngått. Ditt medlemskap begynner når du har fullført din første bestilling. Din kansellering gjelder kun fra den dag avtalen ble inngått, og ikke ved pågjeldende abonnementsavgift. Du skal gi oss beskjed om din abonnementsoppsigelse  innen14 dager fra da avtalen ble inngått. Dette bør gjøres via ”Min konto”, men kan også gjøres via mail eller telefon. Det skal gjøres ettertrykkelig klart, at du vil benytte deg av din rett til å oppsi medlemskapet/abonnementet. Du kan også bruke vår standard oppsigelsesblankett, som du finner sammen med din ordrebekreftelse, under handel- og medlemskapsbetingelser.

 

REFUSJON AV ABONNEMENTSUTGIFTER

Vi vil refundere beløpet uten unødvendig forsinkelse, og uansett innenfor 14 dager, fra den dato vi har mottatt din oppsigelse. Tilbakebetalingen vil foregå ved bruk av samme betalingsmåte du brukte, da kontrakten ble inngått. Unntakelsen er, hvis du har tydeliggjort at tilbakebetalingen skal foregå på annet vis.

 

Hvis du har sagt opp medlemskapet, og allikevel foretar bestillinger etter dette, vil du bli krevet for én måneds medlemskap, tilsvarende 8.99 britiske pund. Deretter kan du si opp medlemskapet igjen.

 

OPPSIGELSES- & RETURRETTIGHETER

Hos Bilablau, har vi 30 dagers angrefrist (den lovpliktige er 14 dager). Fristens utløpsdato, er fra den datoen du mottar det du har bestilt. For å kansellere og returnere en eller flere varer, skal du informere oss om dette innen 30 dager på mail: hello@bilablau.com. Her står vi klare, og vil besvare din henvendelse innen 24 timer, hver dag i uken.. Du kan altså ikke bare unnlate å motta varen, uten også å gi oss tydelig informasjon om dette.

 

RETUR

Du skal returnere det du har bestilt, uten unødvendig forsinkelse, og aldri senere enn 14 dager etter at du har informert oss om at du vil kansellere kjøpet. Du er selv ansvarlig for omkostningene ved returneringen av det bestilte. Du er også ansvarlig for at innpakningen er slik, at varen(e) ikke blir beskadiget ved returneringen. Ansvaret ligger hos deg, inntil vi mottar varen(e).

 

HÅNDTERING AV VARER VED RETUR

Du er kun ansvarlig for en redusert verdi på produktet som skyldes en behandling som ikke er nødvendig for å identifisere produktets karakteristika, og hvordan det virker. Med andre ord, så kan du prøve produktet på samme måte, som om du prøver det i en butikk. Hvis produktet er behandlet annerledes enn som beskrevet ovenfor, betrakter vi produktet som brukt. Dette betyr igjen, at du kun vil motta delvis, eller ingen refusjon av betalingsbeløpet, avhengig av produktets kommersielle verdi. For å få refundert hele betalingsbeløpet, skal du derfor gjøre som du ville i en butikk. Du kan prøve produktet, men ikke regelrett bruke det. Ved bruk av, skjønnhetsprodukter, parfymer og kosmetikk, representerer innpakkingen en vesentlig del av produktets verdi. Vi ber deg derfor om å alltid sende innpakkingen sammen med produktet ved retur.

 

Hos Bilablau, har vi 30 dagers angrefrist (den lovpliktige er 14 dager). Fristens utløpsdato, er fra den datoen du mottar det du har bestilt. For å kansellere og returnere en eller flere varer, skal du informere oss om dette innen 30 dager på mail: hello@bilablau.com. Her står vi klare, og vil besvare din henvendelse innen 24 timer, hver dag i uken.. Du kan altså ikke bare unnlate å motta varen, uten også å gi oss tydelig informasjon om dette.

 

HVA RETURNERES?

Du skal alltid legge ved en kopi av ordrebekreftelsen ved retur.

 

GARANTI

Hos Bilablau får du 24 måneders lovpliktig garanti, som begynner fra den datoen du mottar det du har bestilt. Dette betyr, at du enten får varen reparert eller erstattet, avslag i prisen, eller hele kjøpssummen refundert. Det hele avhenger av den aktuelle situasjon. Det er en selvfølge, at kravet kan rettferdiggjøres, og ikke er et resultat av feil bruk, eller annen skjødesløs omgang med produktet. Vær oppmerksom på at noen varer har en begrenset levetid. Garantien blir derfor også begrenset.

 

HVOR FORT SKAL JEG INFORMERE DERE OM DEFEKT?

Hvis du oppdager en defekt eller en feil ved et produkt du kjøpt hos oss, skal du informere oss så fort som mulig, eller innenfor rimelighetens grenser. Deretter vil vi snarest behandle klagen. Vi vil også tilbakebetale utgifter for alminnelig frakt.

 

Produktet skal sendes til:

Bilablau ApS
DK37621870

Teglbækvej 16, 
8361 Hasselager

 

Vær vennlig å beskriv hva produktet feiler så detaljert som mulig.

 

NB: Vi mottar ikke varer som skal betales av mottaker. Varen skal alltid sendes i en beskyttende innpakning, og husk å få kvittering for fraktutgiftene, slik at du kan få dem refundert.

 

 

KLAGER

Hvis du har noen klager over bestillingen din, kan du kontakte vår kundeservice på hello@bilablau.com. Hvis vi av en eller annen grunn ikke blir enige, kan du rette en henvendelse til Forbrukerrådet.

 

Hjemmeside: forbrukerradet.no

Tlf: 23 400 500

Adresse: Fred Olsens gate 1, 0152 Oslo

 

BARN & UNGE UNDER 18 ÅR

Du skal bekrefte at du er over 18 år gammel, når du blir medlem hos Bilablau. Hvis du er under 18 år, skal ditt medlemskap/abonnement godkjennes av enten foreldrene dine, eller verge. En avtale inngått med en person under 18 år, kan alltid, og uten problemer, bli kansellert.

 

 

MOTTA DE BESTE TILBUDENE FØRST

Meld deg på til Bilablaus nyhetsbrev, og få tilbudene på mail.

 

 

Bilablau ApS
DK37621870

Teglbækvej 16, 
8361 Hasselager

 

 

 

  • Rask levering
  • Dine varer vil bli sendt innen 1-2 arbeidsdager
  • Gratis frakt
  • Kjøp for over 500kr og få gratis frakt
  • 30 dagers returrett
  • 30 dagers returrett, uansett hva!
  • Sikker betaling
  • Din shoppingopplevelse og data er sikker hos oss
footer-languages

paying-methods